top of page

AFHOLD DIT ARRANGEMENT HOS OS

Book Den Gamle Stald i Gødstrup

Skal du holde fødselsdag, julefrokost, firmafest, firmafrokost, selskaber, reception, mindehøjtidelighed eller noget helt andet? Vi sørger for, at dit arrangement bliver en stressfri oplevelse. Lokalerne kan kun lejes ved køb af mad og drikkevarer i huset.
Vi sørger for personale og borddækning.

Vi skaber de perfekte rammer for dit arrangement

Vores nyrenoverede gård har plads til op til 150 personer i vores lokaler.
Om det er  Reception, møde lokale, Fødselsdag, barnedåb, Konfirmation
Plads til 36 sovende gæster, der kan vågne op til hjemmebagt brød og stort morgenbord. Holder du dit arrangement i Den Gamle Stald, får du personale, menu, bar og ved overnatning tilbyder vi værelser til dine gæster til specialpriser.

Masser af plads
Op til 150 personer

Vi har mere end plads nok til ethvert arrangement, Mindehøjtidelighed, Reception, Fødselsdag.
Da der er  stueetage og 1. sal.
med plads til 150 personer.

Er det om sommeren, har man mulighed for at holde sit arrangement i et telt op til 200 personer i vores dejlige have som vender op mod skoven.  

62224424_394619134595278_152171043055101
Bord_edited.jpg

Professionelt køkken

Den Gamle Stald er udstyret med et professionelt køkken, som betjenes af vores personale.
Her gåes der ikke på kompromis med kvaliteten.
I kan bestille forskellige lækre anretninger og menuer, Stor Tapas buffet, enten portions anrettet eller på fade.
Eller en 3 retters menu forret, hovedret og dessert.
Som kan tilpasses jeres ønske og årstidens 
grønsager.

Øl, vin & spiritus

Rustik og original bar

I vores bar tilbyder vi adskillige drikkevarer som passer til ethvert arrangement. Vi sørger for personale til at betjene baren.

https___s3.amazonaws.com_appforest_uf_f1
IMG_20190309_114148_edited.jpg

Professionelt personale

God og jordnær service

Vi sørger for personale til at betjene dig og dine gæster til alle former for arrangementer. I vil altid blive mødt med  et smil, med jer i centrum.
Betjeningen kan  afregnes efter timebetaling eller en fast, aftalt pris.
Vi har
feks. 5 timers fest menuer fra 399 kr. excl. drikkevarer
og inkl. øl vand og vin fra 599 kr. ved min 40 personer.

Under 40 personer vil der være et tillæg på 50 kr. pr. person

HOLD DIT ARRANGEMENT HOS OS

Kontakt os i dag til en uforpligtende snak om dit arrangement

Book os til din næste arrangement

Lej Den Gamle Stald hos B & B Gødstrup i Herning til dit næste arrangement og byd dine gæster velkommen i nyrenoverede, rustikke og moderne omgivelser. Kan kun lejes med personale og ved køb af mad og drikkevarer i huset. Det er muligt nyde egne medbragte   vin eller dåbskage iflg. aftale og mod betaling, i form af  proppenge 250 kr. og service til  medbragt kage 25 kr. pr. person

Reception,  Konfirmationer,  selskaber, fødselsdage, kurser, møder og meget andet

Hos os kan du holde Brunch selskaber og konfirmationer, selskaber, fødselsdage, mindehøjtideligheder, kursus, møder og meget andet. Vi har plads til op til 150 personer på vores to etager og forskellige typer af bordopstilling er også muligt.
Såfremt man ønsker lokalerne for sig selv er det ved min 40 voksne betalende. Er man under 40 voksne betalende, er der et tillæg på min 50 kr. pr. person på den oplyste pris.

Vi har  plads til 36 overnattende gæster i vores lejligheder og værelser. Der er mulighed for at nyde naturen i området, eller en tur i sauna og vildmarksbad iflg. aftale og der er et gebyr på dette. Tøv ikke med at kontakte os med spørgsmål og forespørgsler.

Afbestillings regler 

Gældende for møder, fester, konferencer, kursus.

I tilfælde af afbestilling, som foretages inden 60 dage før planlagt start dato, er der er afbestillingsgebyr svarende til 25 % af den samlede bekræftede pris.

Foretages afbestillingen inden 45 dage før planlagt startdato,

Vil der være et afbestillingsgebyr svarende til 50 % af den samlede bekræftede pris.

Foretages afbestillingen inden 14 dage før planlagt startdato.

Vil der være  et afbestillingsgebyr svarende til 100% af den samlede bekræftede pris.

Endeligt antal bedes være os i hænde senest 10 dage før arrangementsstart.

Der er dog mulighed for tilretning af indtil 10 % af det aftalte indtil 10 dage før arrangementets starttidspunkt.

Derefter faktureres afmeldte eller udeblevne deltagere til fuldpris.

Ved afbestilling, som altid skal foretages skriftligt, forestås annullering, reduktion, afkortning, omplacering og lignende væsentlige ændringer i forhold til ordrebekræftelsen.

bottom of page