top of page
Gødstrup 02.JPG

Afhold dit arrangement hos os

Skal du holde fødselsdag, julefrokost, firmafest, firmafrokost, fest, reception, mindehøjtidelighed eller noget helt andet? Vi sørger for, at dit arrangement bliver en stressfri oplevelse. Leje af lokaler kræver køb af mad og drikkevarer på stedet. Vi sørger for personale og borddækning.

HVORFOR SKAL DU
Book Den Gamle Stald i Gødstrup

Vi skaber de perfekte rammer til dit arrangement!

Vores nyrenoverede gård byder på en varm velkomst til dine særlige lejligheder med plads til op til 150 gæster. Uanset om det er reception, møde, fødselsdag eller barnedåb, så byder vores lokaler på de perfekte rammer. Derudover tilbyder vi overnatning for op til 36 gæster, komplet med friskbagt brød og en lækker morgenmad.

At vælge Den Gamle Stald, til dit arrangement sikrer ikke kun dedikeret personale og tilpassede menuer, men også bekvemmeligheden ved en bar på stedet. Særlige priser for komfortable værelser garanterer en problemfri og behagelig oplevelse for alle.

MASSER AF PLADS
Op til 150 personer

Vi har mere end plads nok til ethvert arrangement, Mindehøjtidelighed, Reception, Fødselsdag. Da der er  stueetage og 1. sal. med plads til 150 personer. Er det om sommeren, har man mulighed for at holde sit arrangement i et telt op til 200 personer i vores dejlige have som vender op mod skoven.  

Gødstrup 03.JPG
Gødstrup 08.JPG

KREATIVITET MØDER EKSPERTISE
Professionelt køkken

Den Gamle Stald er udstyret med et professionelt køkken, som betjenes af vores personale. Her gåes der ikke på kompromis med kvaliteten. I kan bestille forskellige lækre anretninger og menuer, Stor Tapas buffet, enten portions anrettet eller på fade. Eller en 3 retters menu forret, hovedret og dessert. Som kan tilpasses jeres ønske og årstidens grønsager.

ØL, VIN & SPIRITUS
Rustik og original bar

I vores bar tilbyder vi adskillige drikkevarer som passer til ethvert arrangement. Vi sørger for personale til at betjene baren.

Gødstrup 14.JPG
Gødstrup 02.JPG

PROFESSIONELLE PERSONALE
God og jordnær service

Vi sørger for personale til at betjene dig og dine gæster til alle former for arrangementer. I vil altid blive mødt med  et smil, med jer i centrum. Betjeningen kan  afregnes efter timebetaling eller en fast, aftalt pris. Vi har feks. 5 timers fest menuer fra inkl. øl vand og vin fra 599 kr. ved min 40 personer. 

HOLD DIT ARRANGEMENT HOS OS

Kontakt os i dag til en uforpligtende snak om dit arrangement

Book os til din næste arrangement

Lej Den Gamle Stald hos B & B Gødstrup i Herning til dit næste arrangement og byd dine gæster velkommen i nyrenoverede, rustikke og moderne omgivelser. Kan kun lejes med personale og ved køb af mad og drikkevarer i huset. Det er muligt nyde egne medbragte   vin eller dåbskage iflg. aftale og mod betaling, i form af  proppenge 250 kr. og service til  medbragt kage 25 kr. pr. person

Reception,  Konfirmationer,  selskaber, fødselsdage, kurser, møder og meget andet

Hos os kan du holde Brunch selskaber og konfirmationer, selskaber, fødselsdage, mindehøjtideligheder, kursus, møder og meget andet. Vi har plads til op til 150 personer på vores to etager og forskellige typer af bordopstilling er også muligt.
Såfremt man ønsker lokalerne for sig selv er det ved min 40 voksne betalende. Er man under 40 voksne betalende, er der et tillæg på min 50 kr. pr. person på den oplyste pris.
Vi har  plads til 36 overnattende gæster i vores lejligheder og værelser. Der er mulighed for at nyde naturen i området, eller en tur i sauna og vildmarksbad iflg. aftale og der er et gebyr på dette. Tøv ikke med at kontakte os med spørgsmål og forespørgsler.

Afbestillings regler

Gældende for møder, fester, konferencer, kursus.

I tilfælde af afbestilling, som foretages inden 60 dage før planlagt start dato, er der er afbestillingsgebyr svarende til 25 % af den samlede bekræftede pris.

Foretages afbestillingen inden 45 dage før planlagt startdato,

Vil der være et afbestillingsgebyr svarende til 50 % af den samlede bekræftede pris.

Foretages afbestillingen inden 14 dage før planlagt startdato.

Vil der være  et afbestillingsgebyr svarende til 100% af den samlede bekræftede pris.

Endeligt antal bedes være os i hænde senest 10 dage før arrangementsstart.

Der er dog mulighed for tilretning af indtil 10 % af det aftalte indtil 10 dage før arrangementets starttidspunkt.

Derefter faktureres afmeldte eller udeblevne deltagere til fuldpris.

Ved afbestilling, som altid skal foretages skriftligt, forestås annullering, reduktion, afkortning, omplacering og lignende væsentlige ændringer i forhold til ordrebekræftelsen.

bottom of page