AFHOLD DIT ARRANGEMENT HOS OS
Book Den Gamle Stald i Gødstrup
Skal du holde fødselsdag, julefrokost, firmafest, firmafrokost, selskaber, reception, mindehøjtidelighed eller noget helt andet? Vi sørger for, at dit arrangement bliver en stressfri oplevelse. Lokalerne kan kun lejes ved køb af mad og drikkevarer i huset.
Vi sørger for personale og borddækning.
Vi skaber de perfekte rammer for dit arrangement
Vores nyrenoverede gård har plads til op til 100 personer i vores lokaler.
Plads til 36 sovende gæster, der kan vågne op til hjemmebagt brød og stort morgenbord. Holder du dit arrangement i Den Gamle Stald, får du personale, menu, bar og ved overnatning tilbyder vi værelser til dine gæster til specialpriser.
Masser af plads
Op til 100 personer
Vi har mere end plads nok til ethvert arrangement, da vi både har en stueetage og en 1. etage.
Industrielt kvalitetskøkken
Professionelt køkken
Den Gamle Stald er udstyret med et professionelt køkken, som betjenes af vores personale. Her kan du bestille forskellige lækre anretninger og menuer, både med forret, hovedret og dessert.
Øl, vin & spiritus
Rustik og original bar
I vores bar tilbyder vi adskillige drikkevarer som passer til ethvert arrangement. Vi sørger for personale til at betjene baren.
Professionelt personale
God og jordnær service
Vi sørger for personale til at betjene dig og dine gæster til alle former for arrangementer. Betjeningen kan enten afregnes efter timebetaling eller en fast, aftalt pris.
HOLD DIT ARRANGEMENT HOS OS
Kontakt os i dag til en uforpligtende snak om dit arrangement
Book os til din næste arrangement
Lej Den Gamle Stald hos B & B Gødstrup i Herning til dit næste arrangement og byd dine gæster velkommen i nyrenoverede, rustikke og moderne omgivelser. Kan kun lejes med personale og ved køb af mad og drikkevarer i huset. Det er muligt nyde egne medbragte drikkevarer eller dåbskage iflg. aftale og mod betaling, i form af proppenge og service til kage
Få en skræddersyet løsning eller vælg selv en pakke
Vi tilbyder at skræddersy et arrangement til dig, baseret på dine ønsker og forespørgsler, så du kan afholde netop det arrangement, du har i tankerne. Her på siden finder du vores udkast til forskellige typer af arrangementer og priserne hertil, hvor det selvfølgelig er muligt at tilpasse det enkelte arrangement alt efter ønsker og behov.
Reception, Konfirmationer, selskaber, fødselsdage, kurser, møder og meget andet
Hos os kan du holde Brunch selskaber og konfirmationer, selskaber, fødselsdage, mindehøjtideligheder, kurser, møder og meget andet. Vi har plads til op til 100 personer på vores to etager og forskellige typer af bordopstilling er også muligt.
Såfremt man ønsker lokalerne for sig selv er det ved min 40 voksne betalende. Er man under 40 voksne betalende, er der et gebyr på min 100 kr. pr. person på den oplyste pris.
Vi har plads til 36 overnattende gæster i vores lejligheder og værelser. Der er mulighed for at nyde naturen i området, eller en tur i sauna og vildmarksbad iflg. aftale og der er et gebyr på dette. Tøv ikke med at kontakte os med spørgsmål og forespørgsler.